Pomoc 24/7 dla klientów Mitsubishi

Lubisz przygody, ale tylko te, które dobrze się kończą?

Korzystaj zatem ze wszystkich możliwości, jakie dają Ci samochody Mitsubishi.

Wśród nich znajduje się także bezpłatny program Mitsubishi Pomoc 24/7. Pozwoli Ci on uniknąć kłopotów w razie awarii, kolizji lub wypadku na drodze. Dzięki niemu możesz mieć pewność, że zarówno pierwszy kontakt telefoniczny, jak i holowanie oraz ewentualne naprawy będą profesjonalne i pozwolą Ci poczuć się komfortowo, nawet w trudnych sytuacjach.

Dostępni 24/7

W przypadku awarii, kolizji lub wypadku zadzwoń

  • Infolinia Mitsubishi Pomoc 24/7 jest czynna całą dobę.
  • Otrzymasz pełną i rzetelną informację na temat postępowania w przypadku awarii, kolizji lub wypadku.
  • Pomożemy Ci znaleźć najbliższy autoryzowany serwis Mitsubishi.
  • W razie potrzeby pomożemy Ci w zakresie holowania** do najbliższego autoryzowanego serwisu Mitsubishi.
Mitsubishi image

Korzyści z programu pomoc

Infolinia 24/7

Otrzymasz pełną i rzetelną informację na temat postępowania w przypadku awarii, kolizji lub wypadku.

Autoryzowany serwis

Pomożemy Ci znaleźć najbliższy autoryzowany serwis Mitsubishi.

Holowanie

W razie potrzeby pomożemy Ci w zakresie holowania** do najbliższego autoryzowanego serwisu Mitsubishi.

Mitsubishi image

Awaria – co dalej?

Jeżeli Twój samochód jest objęty gwarancją producenta wraz z usługą Mitsubishi Assistance Package (MAP), niezwłocznie po Twoim zgłoszeniu, konsultant Mitsubishi Pomoc, przekaże informację do MAP, które zajmie się organizacją profesjonalnej pomocy.

Jeżeli Twój samochód nie jest objęty gwarancją producenta, to konsultant Mitsubishi Pomoc zaproponuje najlepsze w danej sytuacji rozwiązanie. Dobierze je tak, aby Twój samochód jak najszybciej odzyskał sprawność.

Mitsubishi image

Wypadek – co dalej?

  • Zabezpiecz miejsce wypadku i oznacz je trójkątem ostrzegawczym, ustawionym w odpowiedniej odległości.
  • Jeżeli na miejscu zdarzenia są ranni wezwij pogotowie ratunkowe (tel. 999) i policję (tel. 997) lub skorzystaj z telefonu alarmowego 112. Z podanymi numerami połączysz się zarówno z telefonu komórkowego, jak i stacjonarnego. Połączenia są bezpłatne.
  • Udziel pierwszej pomocy poszkodowanym.
  • Jeżeli nikt nie ucierpiał i jest to możliwe, usuń niesprawny samochód z drogi, tak aby nie stanowił zagrożenia dla innych kierowców.
  • Jeżeli nie ma ofiar lub podejrzeń, że uczestnik zdarzenia jest pod wpływem środków odurzających albo alkoholu, możesz rozważyć niewzywanie na miejsce zdarzenia policji. W takim przypadku nie ma takiego obowiązku, natomiast uczestnicy zdarzenia mogą samodzielnie sporządzić oświadczenie.
  • Wypełnienie oświadczenia pozwoli zaoszczędzić Twój czas. Pobierz i wydrukuj wzór oświadczenia. Warto mieć je przygotowane w schowku samochodu.

W każdej sytuacji i na każdym etapie zdarzenia możesz liczyć na profesjonalną pomoc i informację konsultantów Mitsubishi.

Assistance w Mitsubishi

Wiemy, że komfort jazdy samochodem zapewnia zarówno wygodne wnętrze, jak i poczucie bezpieczeństwa. Niezbędna jest także pewność, że w razie nieprzewidzianych zdarzeń możesz czuć się spokojny, że otrzymasz odpowiednie wsparcie. Dlatego w Mitsubishi oferujemy Ci Mitsubishi Assistance Package – pakiet Assistance stworzony, aby zapewnić spokojną podróż Tobie oraz wszystkim Twoim pasażerom.

Serwis MAP jest dostępny non stop – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu

Możesz liczyć na naszą pomoc niezależnie od tego, jak daleko od domu się znajdujesz. Udzielimy Ci wsparcia przez telefon oraz zorganizujemy pomoc na miejscu. W zależności od odległości od domu oraz sytuacji możesz otrzymać samochód zastępczy, bilety na inne środki komunikacji lub opłaconą taksówkę, dzięki czemu szybko i sprawnie dotrzesz do miejsca zamieszkania.

Pomożemy Ci także gdy potrzebujesz:

  • podstawowej pomocy w domu lub w drodze - przy problemach z paliwem, kluczami, oponami i drobnymi naprawami elektryczno-mechanicznymi
  • holowania - do najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi, jeśli Twój samochód nie może być uruchomiony na miejscu
  • parkingu - gdy awaria zdarzy się po godzinach pracy Partnera Sieci Mitsubishi, a Twój samochód musi być odholowany do warsztatu
  • przekazania pilnych wiadomości Twojej rodzinie, przyjaciołom czy współpracownikom
  • informacji – zarówno technicznej, dotyczącej Twojego samochodu, jak i związanej z lokalizacją najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi w Europie
  • informacji o pomocy prawnej i medycznej

Zadzwoń do MAP

Skorzystaj z formularza online

UWAGA!

Mitsubishi Motors Assistance Package jest programem pomocy, z którego możesz korzystać automatycznie bez dodatkowych opłat, chyba, że wyraźnie określono to w inny sposób. Pamiętaj jednak, że MAP nie zastępuje obowiązkowych ubezpieczeń OC, ani też ubezpieczeń AC i Zielonej Karty. Warunkiem skorzystania z bezpłatnych świadczeń jest zgłoszenie zdarzenia pod podany na karcie numer telefonu.

*Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.

**Usługa polega na pomocy w zorganizowaniu holowania. Usługa holowania jest realizowana przez podmioty trzecie, zajmujące się zawodowo świadczeniem usług holowania samochodów. Koszty holowania i zasady rozliczeń każdorazowo stanowią przedmiot uzgodnień pomiędzy Tobą a takimi podmiotami. Usługa holowania może być rozliczona w ramach usługi MAP/ posiadanego ubezpieczenia.

Usługa jest świadczona tylko i wyłącznie na terenie Polski, a poza jej granicami Mitsubishi Pomoc 24/7 udzieli informacji o danych teleadresowych ASO w danym kraju, przekaże numer telefonu do Mitsubishi Assistance Package lub do ubezpieczyciela pojazdu. Wykonawcą usługi Mitsubishi Pomoc na zlecenie Astara Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cybernetyki 10, Generalnego Dystrybutora Mitsubishi Motors w Polsce („Astara”) jest WTW Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 34a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 54842, NIP 526-01-52-643, z kapitałem zakładowym w wysokości 92 650 PLN („WTW Services”). Usługa jest świadczona przez WTW Services na podstawie umowy w tym zakresie zawartej pomiędzy WTW Services a Astara, a zatem będzie świadczona jedynie w okresie ważności takiej umowy, chyba że po zakończeniu umowy z WTW Services Astara zleci kontynuowanie usługi innemu podmiotowi. Administratorami danych osobowych klientów usługi Mitsubishi Pomoc są Astara oraz WTW Services. Usługa wymaga przekazywania Państwa danych osobowych pomiędzy powyższymi spółkami.

Podejmij następny krok

Zobowiązania serwisowe

Poznaj nasze standardy obsługi.

Gwarancja i ochrona

Poznaj szczegóły gwarancji fabrycznej i dodatkowych pakietów ochrony.

Znajdź dealera

Znajdź najbliższy autoryzowany salon lub serwis Mitsubishi.

Mitsubishi logo
Polityka prywatnościNota prawna

© 2024 Astara Poland. All rights reserved.
Powered by DATADISE